Morgon inlägget

Godmorgon!
Vid 8.15 tänkte jag börja gå iväg mot skolan, eftersom att vi inte börjar förens 8.45 idag och slutar inte föräns vid 16.00.
Förstår inte hur jag ska palla med denna dag, men får försöka tänka att det faktiskt är den sista dagen innan avslutningen:) och sen får jag förhoppningsvis tabletter eller nått sånt, så att jag klarar av att gå i skolan som en normal människa nästa termin.

Vid 14.20 ska jag först upp till Syslöjden för att göra klart min kudde, som jag hållt på med nu i allderles för lång tid, vilket också betyder att jag är mer än tvungen att stanna kvar idag.
Men det får gå åt helvete det är okej, men nästa termin ska ta mig fan bli bättre, inte för att jag vet hur det ska gå, men annars får jag helt enkelt bita ihop tills jag börjar gymnasiet.

Jag har inga planer sen efter skolan vid 16.00 tiden, kanske bara går hem och bloggar lite eller så.
Måste bestämma ett datum med Zeineb också när vi ska träffas, men det blir nog någongång denna helg, så att jag har nått bra att se framimot iallafall...

Ha en bra dag!!

Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0