Nyårs klänningar

Om bara en vecka och en dag så tar år 2008 slut och vi påbörjar året 2009.
Känns väldigt konstigt och det har hänt så jävla mycket under 2008, både bra och dåliga saker, och det finns så himla mycket jag vill hinna med under 2009.

Men iallafall, så tänker jag fira nyår med Pappa och Lina iår, Förra året firades det hos Linnea och vi satt och spelade TheSims halva natten :)
Nu år blir det en arangerad fest med Lina :D
Och till det behöver jag då en riktigt snygg klänning.. Såhär kommer några favoriter från http://www.nelly.com/ (sdärjag tänker köpa min nyårsklänning för iår :)

Vilken av klänningarna är er favorit?


1.Prom Dress 
2.Net Band Dress
3.Litta Tunic
4.Close Dress
5.Leopard X Back Dress
6.Leopard Tube Bow Dress ( min favorit)



7.Tube Bow Dress (en av mina favoriter) 
8.Tulle Tier Dress

9.Joelle Dress 
10.Eastern Halter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0