Sista Julstöket

Nu sitter jag här och har precis stoppat in den mjuka pepparkakan i ugnen, och den är klar om sådär 50 minuter.

Imorgon ska jag äntligen få ha på mig min nya klänning som jag och mamma sprang och köpte för några dar sen efter många timmars letande.
Imårrn kommer Mina morbröder hit, mina kusiner och ev min mormor också, så eftersom vi ska va här, så är det jag och mamma som får fixa allting.
Allting ska rengöras extra noga, vi måste baka, laga maten osv, ganska jobbigt men också kul, Alex kan man ju inte förvänta sig så mycket av iallafall, han sitter inne på sitt rum och kör Guitar Hero, och bara väntar på att få öppna sina julklappar.
En jul utan julklappar för honom är som jorden utan vatten det finns inte lixom, julklappar ÄR julen för honom den bortskämda ungen.

Menmen..nu ska jag ev spela lite thesims och vänta på att kakan blir klar och vänta på att filmen som kommer klockan 21.00 ska börja..

Men ni får ha det så bra allihopa och GODJUL!


 Katternas julklappar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0