Strömavbrott

Imorse klockan 8.30 väckte Alex mig, av att Elen hade stängts av.
Först fick han för sig att vi hade fått besök av andar här hemma, men sen efter att jag gått upp och kolat läget så kom vi båda fram till att det bara var ett vanligt strömavbrott, eftersom att det var mörkt i resten av huset och hissen fungerade inte.

Eftersom jag hade sovmorgon idag och inte började förens 10.30 så hade jag tänkt att jag skulle kunna blogga lite på morgonen.

Fast så vart det ju naturligtvis inte, istället satt jag där, med gustaf iknät, drack min pucko framför tre tända ljus vilket ju verkligen var jätte kul och absolut vad jag hoppats på idag...

Men hur som helst, så gick det absolut inget bra i skolan idag som vanligt, och jag satt på bibblan i tre timmar tills jag fick ont i huvudet,.
Efter det var det möte hos Gloria med Pappa, vilket också gick lite sådär, kändes inte som att det fanns så mycket att prata om idag, men vi kom hur som helst fram till en hel del saker iallafall..


Det här var vad jag sysselsatte mig med i mårrse, en inte så kall pucko och boken djävulen bär Prada, kan det bli bättre?


Kolla vad jag hittade i sängen imorse..




Här har ni en nyvaken morgon trött Carro


Här har ni dagens tråkiga outfits

(inte för att man ser så mycket)


vet inte varför jag lägger in den här bilden men kände bara för det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0