Vill ni veta en Hemlis?

Jag var på en Darin signering förra lördagen allstå den 3 december..på Åhlens city där han signerade sin nya skiva "Flashback" och vet ni vad fula dem var på Åhlens, man var tvungen att visa upp kvittot på skivan så att dem såg att man köpt den på Åhlens, alltså om man köpt den på internet eller någon annanstans så fick man den alltså inte signerad,
Så jäkla fult av Åhlens tycker jag, såg så många som inte fick den signerad för att dem inte köpt den på åhlens, så jäkla typiskt dem!!
men vill ni se hur bilden iaf..



Här har ni den, och bara för att detta är MIN blogg och ingen annans så tänker jag lägga upp bilden i orginal också,(det har jag och tänker jag inte göra någon annanstans heller) och då inser ni kanske varför jag valde att sätta din en liten röd julstjärne grej hehe



Okej nu har ni sett den, haha kolla mitt face! kan erkänna att jag kanske inte var på det bästa humöret den dan men vafan, jag kanske kunde lagt på liite mer maskara runt ögonfransarna? ser ju förjävlig ut..


Carro

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag borde också ha gått haha, blev aldrig av. Men men ;)

2008-12-18 @ 22:21:30
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0