Ben Barnes

Var bara tvungen att skriva ett inlägg om den nya Narnia stjärnan den Brittiska Ben Barnes, som spelar prins caspian i
Narna och Prins Caspian.
Vet inte om han är sådär jätte känd i sverige än, men det lär han bli eftersom att jag är HELt säker på att han kommer vara med i massor av filmer nu efter Narnia Succèn.
när jag och Amina var på prämiären av Narnia och prins caspian i Onsdags, så sa Amina just det att - han låter inte amerikansk, Det låter som om han är från spanien eller nått.
Dem som sett filmen hör nog den spanska brytningen hehe,
Så därför blev jag lite chockad när jag såg den här videon med honom, och undrade hur fort han lärde sig prata brittiska utan brytning.
Men det visade sig att den spanska dialekten bara är tillgjord, och att han fått öva as mycket på att försöka låta Spansk.
och det lyckades han absolut med (DS)


Var och kollade på lite Interjuver på youtube och Här är min Absoluta Favorit.
(Det är även ett klipp från när han var med i Euro vision Song Contest 2004 XD)

Ben Barnes on Jimmy Kimmel



kramar
Caroline!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Var filmen bra? Hade lite planer att se den i veckan :)

2008-07-07 @ 23:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0