Brinnande El-uttag

Jag och mamma hade precis klätt på oss och fixat oss inför stranden.
det ända vi hade kvar att göra var bara att fixa mackorna vi skulle ha med oss till lunch.
Men Mamma ville ha toast, så jag tog fram toastjärnet och koppladde in den som vanligt,

men efter en stund märkte jag att den inte satts igång, så jag ber mamma trycka in sladden lite hårdare i eluttaget,

Så hon går och gör det och efter nån minut när jag står och brer hennes mackor så får både mamma och Alex världens Panik, och jag går och kollar  vad som hänt, och då brinner Hela jävla sladden och mamma står och försöker få bortsladden och jag som helt får panik börjar skrika och alex skriker och tillslut hörs en smäll, och hela EL- uttaget blir svart och det flyger sånan där ni vet elstöts grejor i luften, och mamma lyckas släcka hela elden tillslut.

Så det var den smörgås grillen det..

Så det fick bli vanliga mackor för mamma med.


/ Carro
    = 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0