Dålig uppdatering

Nu har jag verkligen vart super dålig på att uppdatera bloggen, dem senaste dagarna.
Men det ska det bli ändringen på.

Igår var jag och shoppade lite med Irena. Det var egentligen medningen att jag skulle till Skansen med Elise och kolla på BWo, men det blev inte av.
Så då passade jag på att träffa Irena lite, eftersom att det nästan var ett halv år sen vi gjorde något sist.

Men iallafall, så har jag ingenting planerat idag, men jag kanske följer med mamma till stranden en sväng.
Är faktkskt lite trött på dem här varma dagarna just nu, Kan det inte bara komma en regnskur eller nått så att det blir lite kallar i luften :P eller nått.

men nu ska jag iväg och börja klä på mig och sånt, sitter fortfarande med morgonrocken

ha en bra dag
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0