färdig sprunget

Så, kom hem för ungefär 15 minuter sen, och min farbror vagelis ringde när jag var i trapphuset och undrade om vi skulle träffas idag? Så han kommer och hämtar mig och Alex vid 12.00 tiden.
Jag har precis hunnigt ta ett bad och ska allderles strax tvätta bort det kladdiga sminket jag har i ansiktet just nu, Jag är verkligen super dålig på att tvätta bort sminket på kvällarna.
men iallafall, såhär såg gårdagen ut iallafall

vid 12.00 tiden gick jag och mamma ner till centrum för att fia legg åt mig på nordea, Jag har redan vart där och fyllt i allt så det var bara att lämna in persinbevis och foton.
Efter det så gick vi runt och kolade på lite friis & co väskor och gick till H&m för att kolla på en ny bikini till mig.
Lina ringde när jag och mamma var på H&M och frågade om jag ville hänge med henne och pappa och kolla runt lite.
Vi träffades på H&M men eftersom att jag intre hittat nån snygg bikini där så gick jag och mamma till Gina tricot.
Det är verkligen as sällan jag handlar kläder där nu för tiden, tycker inte att dem har lika snygga plagg som dem hade för typ ett år sen. Men men...jag hade sett en bikini för ett par dagar sen, i rosa, men den färget var slut och det fanns bara svart och vitt kvar. Så det blev den Vita bikinin.
Efter det gick vi för att möta mammas kompis Tarro vid Lindex, Vi träffades och gick till restaurangerna, jag och mamma åt på det libanesiska, Jag har typ aldrig gjort det förut. Men iallafall, sen så ville dem gå ta en kaffe s¨dem gick ut till uteserveringarna och jag gick för att köpa ett bar super snygga skor jag sett på Belle.
jag gick och köpte skorna samt ett halsband och två par örhängen jag såg på Albrekts guld.
Efter det gick jag till ute serveringarna och då satt Anna där med dem. mamma hade köpt en Cola Light till mig, så då satt vi där och fikade i värmen.
Efter typ nån timme gick vi till Åhlens för att Anna skulle köpa en bok. Och sen vidare till Bolagret och kolladde runt lite.
Och sen vart det fika igen haha så då satt vi på ett annat fik och mamma köpte en cola light till mig som vanligt hehe.

Efter det gick vi bara och handlade lite mat och gick sedan hem.
Så, det var min dag det...

Carro
 min nya bikini lite tråkig färg kanske :P

 mina nya skor från "Belle"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0