GrönaLund

Jag, Amina och "dem" åker ju varje år till Grönan.
Men vi har inte gjort det iår.
Det har lixom vart en tradition ända sen dem flyttade till Algeriet 2002.
Förra året åkte vi den 20 Juli och det tyckte vi var skit sent. 
Nu är det lixom sista Juli idag och vi har inte änns planerat att åka dit? 
När mamma pratade med Annelie så ville dem åka dit senare, men jag har lixom inte lust att åka dit i höst när skolorna har börjat. 
fast det kanske inte är så farligt iallafall hehe huvudsakligen att vi åker lixom. 

Men jag börjar bli lite less på att bara sitta hemma varje dag. 
Det som skulle vara kul nu skulle vara om vi samlade ihop oss en gäng med Irena och dem och sen åkte iväg. 
Fast det vet jag inte om dem har nån lust med. 
Tänkte prata med Irena om det idag, om hon ringer eller nått. 

/ Carro



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0