Har bestämt mig!

Nu har jag äntligen pratat med Irena, samt med Mamma och några till.
Det är nu klart att jag ska tillbaka till Västerholm efter Sommaren, och mamma ska ringa dem imårrn och prata med dem på Engelbrekt så att dem skickar över alla pappren osv.
Satt det blir tillbaka till det gamla lixom.
Eftersom att allt redan från början blev så himla fel i Engelbrekt så tror jag aldrig att jag kommer kunna trivas där, och jag menar vist lär jag få en bättre utbildning där, men man måste ju också trivas, eftersom att skolan är jobbig ändå och då blir det bara massa extra lixom.

Så, så vart det med det.


Nu kom jag precis hem från stranden, och har blivit bränd av en humla, för första gången i mitt liv.
Det var när jag och Mamma var på väg mot vattnet, som det flög massor av Hummlor på Gräset, som jag inte såg, och då ska jag ju självklart gå trampa på en.
Först fick jag för mig att det var en tvestjärt och lyfte upp foten ochskrek till mamma att hon skulle ta bort den.
Men Den hade ju redan flygit bort men det kändes som att en tvestjärt fortfarande bet i mig,
Så jävla ont gjorde det.
Men som tur va så gick det över fort eftersom att jag satt på en salva mot insektsbett och så..

Nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.
Irena kanske ringer ikväll och så ska vi kanske ut och göra nått, vi får väll se om hon hör av sig.

Och imårrn ska jag ut och grilla med Linnea och några av hennes kompisar.
Eller det beror på vädret lixom.
Dem har ju sagt att det ska regna imårrn och så.

Men det har dem iförsig sagt om alla dem andra dagarna ovkså, så jag vet inte vad jag ska tro längre hehe

Ha en trevlig eftermiddag

carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0