Lite nya Bilder på nya stjärnskottet Ben Barnes!!!

Nu sitter jag bara och väntar på att parlamentet ska börja på tv4+.
Kom hit Till Lina vid 18.00 tiden, och vi åker iväg till flygplatsen imårrn kl 14.00 ungefär.
Känns inte så jätte kul att åka. Hade sett framimot det här super länge, men just nu känns det inte alls kul.
jag menar när jag kommer hem, dvs den 23 juli så är det bara 12 dar kvar tills nike börjar och sen är det tillbaka till skolan igen :/
känns som om jag gått och oroat mig för att komma tillbaka till skolan nu ända sedan sommarlovet börjat.
Ganska jobbigt att inte kunnat vila och tagit det lugnt någonting.
Men men...
Ska försöka att inte tänka på skolan så mycket iallafall hehe.
Här är lite bilder på nya stjärnan "ben Barnes"


(inte särskillt ny men...)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Carro! Du verkar vara kär! XD

Kram, Linnea

2008-07-09 @ 10:23:48
Postat av: Cybéle

Han e snygg^^

2008-07-13 @ 09:22:58
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Hej Carro!

Har inte hört från dig på länge, så jag ville bara höra hur du mår. Är det bra? Har du en skön sommar?

Kram :)

2008-07-21 @ 20:40:46
URL: http://simsnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0