Narnia och Prins Caspian



igår så gick jag, Amina, Nadja och Aminas Kusin på bio och såg prämiären av Narnia och Prins Caspian.
Vi tog första bion som gick 14.45 på Heron City.

Jag är inte riktigt något narnia Fan vilket min kompis Amina verkligen är hehe. Så enligt mig så var bara filmen sådär. Jag är inte så jätte förtjust i krigsfilmer och så, så det vart rätt långtråkigt ibland när dem bara höll på krigade hehe vilket ledde till att jag somnade flera gånger och missade alltså den delen av filmen haha, Jag har nog aldrig somnat på en bio förut men igår så vart jag så fruktansvärt trött haha.
Men iallafall, så tyckte jag som sagt att filmen var sådär,men gillar man Narnia serien så tror jag nog man gillar den här filmen också.

Och fråga mig verkligen inte vad den handlade om hehe för det vet jag inte hehe det vart krig mellan Narnierna och någon annan typ att befolkning, varför vet jag inte eftersom att jag somnade vid flera tillfällen när kriget höll på.
haha snacka om att det var kul att gå på bio när mans en inte änns vet vad filmen handlade om hehe men jag sov inte SÅ mycket kanske 15 på hela filmen men men..

Så det var det, det...Idag ska jag och mamma kanske till stranden. Beror på om det blir fint väder :=

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0