Shopping med Sandra

i måndags åkte jag iväg miss i ösregnet för att träffa Sandra i t-centralen vid plattan.
Det ös regnade verkligen i stan så att man knappt såg ut ur T-banan.
När vi träffades så gick vi raka vägen in på Åhlens city för att kolla lite plastfickor Som sandra behövt köpa.
men dem hade inte dem plastfickorna så vi gick bara runt där och säntade på att det skulle sluta regna.
Jag passade på att köpa en ny Dagbok hehe har inte skrivit på ett år nu typ, och min Kp kristina tyckte att det skulle vara bra om jag började med det ochså, så det fick bli ett rött block/skrivbok från Marimekko.
När det sedan slutade att regna så gick vi i massa bokhandlar och kontors affärer för att leta rätt på just den plastfickan hon behövde hehe det var rätt kul att gå och shoppa sånt också och inte BARA hålla på gå i massa klädesbutiker.
Efter några timmar i kontorsaffärerna bestämde vi oss för att sticka till Stadsbiblioteket eftersom att vi båda behövde låna lite böcker till vår Greklands resa. (Sandra åker till Kreta idag) . Så på vägen stannade vi på ett kafee och fikade lite.
Eller ja snarare åt lunch hehe sedan fortsatte vi till bibblan
jag uppt'äckte att jag glömt migg biblioteks kort hemma. Men löste det genom att feika mammas underskrift eftersom att jag inte än fixat ett legg hehe.

Efter det började vi åka hemåt..
Hehe den dagen vart rikigt lyckad hehe så det var kul :D

ha det bra
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0