tråk kväll

Har nästan precis Dushat efter en hel dag på stranden.
Jag och Mamma gick till den lite större stranden idag, och Amina och dem andra kom dit lite senare.

På vägen dit hör vi hur en katt jamar as mycket och ganska länge.
jag och mamma följde ljudet av den Jamande katten och kom till en liten skog. Den fortsatte att jama och jag och mamma stod som galningar och försökte kolla upp i nått träd om den var där.
Vi stod där kanske en kvart och letade efter den skrikande katten, tills vi gav upp och fortsatte gå till Stranden.
När Amina och Dem kom till Stranden så sa dem att dem också hört den skrikande katten, men att dem inte sett den nånstans,
Det var säkert någon stackars katt som fastnat i något träd eller nått.

men när vi va på väg hem från Stranden så gick jag och mamma och lyssnade ifall vi fortfarande skulle höra katten.
Men den hade nog tydligen lyckats ta sig ner på nått sett, för vi hörde den inte igen.


(Gustaf som låg och vilade på räcket imorse)


(Gustaf som river sönder sofforna som vanligt)

Men nu ska jag bara gå tjata på Min lillebror om att han ska iväg och köpa Cola Light XD

Ha en trevlig kväll allihopa!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0