Förkyld en sommar

Hur kunde detta hända? Är det för att jag och Navida gick i shorts när det var 27 grader ute? det blåste iförsig kallt ibland, vissa dagar. Eller är det helt enkelt min lillebrorsa alex som smittat mig sen han var "lite" förkyld förra veckan. Men jag är inte "lite" förkyld just nu.
Det blir värre dag för dag, men jag tror nog jag kan åka till nike idag utan att smitta någon, Känner mig inte sjuk på det sättet utan mest att det gör ont i halsen och är täppt/ näsan rinner.

men men...har redan fördömt dagen i förväg. Dagen kommer bli skit eftersom att jag har vägning idag med Elisabett eftersom Kristina är hemma för hennes dotter tar studenten. + att mamma och alex ska komma vid 12.30 tiden och hälsa på, eftersom att alex har så mycket fördömmar om stället. Och så har vi ingen matlagningsgrupp. men det är iförsig bra hehe men vad ska vi nu hitta på d? hoppas verkligen inte att vi kör kubb eftersom att jag blivit förkyld.
Okej nu var jag lite självisk, men om dem andra vill köra det, så är de klart jag är med på det lixom..

Men nu ska jag iväg ut på nätet lite hehe
ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0