Grekland i sommar!

Nu har jag bestämt mig.
Jag följer med pappa och Lina till Grekland från den 9juli i exakt 14 dagar.
men BARA för att pappa och Lina kommer på mötet på nike, eftersom att allt annat skulle gå rakt åt helvete (ursäkta) annars.
Jag pratade lite om det med mamma ifår kväll, och även fast amina kommer så kan vi ju träffas efter Nike, plus att jag är hemma i iallafall två veckor.
Sen så kommer ju mina kompis åka bort på läger, kollon och massa sånt. Ska jag sitta här hemma då?
Nej. jag tror nog det kan bli lite lättare om dem går på mötet på Nike, eftersom att dem inte vet nånting om det här hehe.

Men så, så blir det i sommar iallafall, hehe lite Greklands resor och kanske en resa till Danmark med mamma hehe

Ha det bra
Carro

Kommentarer
Postat av: Najkz<3

Vad kul, jag ska oxå åka till Grekland :-D

Ha en bra dag :-)

2008-06-03 @ 07:45:36
URL: http://naajkzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0