Min dag då :P

Dagen började med att mamma följde med mig och va med mig på Nike hela dan.
Vi börjar ju 10.00 på Tisdagar så det vart inte en sådär lång dag precis. Men iallafall
så vid 13.00 hade vi möte med min KP och Christer. Pappa och Lina kom också på mötet. Jag vet inte rikigt hur det gick och så, men det var väll helt okej.
Men jag tror nog inte jag har motivationen att gå kvar på nike tyvär. Min närmaste framid ser verkligen inte ljus ut. Sommaren kommer bli ett rent helvete eftersom att ingenting är som förr eller sig likt. Jag måste flja med till Grekland. Det vet ag inte om det är bra eller dåligt men just nu känns det som om det är dåligt. Efter denna hemska sommar kommer skolan igen och jag vet att allt kommer bli exakt som i 7an fasten jag nu kommer börja få betyg :S vilket kommer göra allt 100gånger värre. Så jaa ingenting är särskillt bra just nu ochj ag har verkligen INGNTING att se framimot.
Men iallafall, så här vart dagen iallafall...
Jag och Mamma stack till Nike. Vi var där och det har jag inte nån vidare komentar på. Det började två nya tjejer i Måndags och jag kan säga att "ursäkta språket" men VÄLDIGT idiotiskt av Nike att ta in dem båda tjejerna på samma dag.
Alla som var där igår pratade lixom om hur hemskt det var den dagen. ingen av tjejerna vill varken äta eller har NÅGOn motivation. Dem blev helt enkelt tvingade att börja på Nike. Inte för att jag tror att nån väljer att gå där HELT frivilligt eller det kanske finns ¨nån och så men dem flesta har nog tvivlat lite på det.
Men iallafall efter det åkte jag in till stan och träffade Linnea och Navida. Det var sådär kul hehe inte så jätte kul eftersom att det spöregnade och var trött.
Efter det tänkte jag att jag skulle gå ut och vara lite med Amina. Men hennes Kusin hängde med till sverige iår så jag antar att jag inte kommer kunna vara med henne så mycket i år.
Inget är sig likt lixom. Längtar tillbax till sommaren 06 den var verkligen bäst <3

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0