Problem

Förlåt allihopa :( Nu har jag inte bloggat på länge igen. Har haft nått problem med datorn som gjort att jag inte kunnat logga in här utan att datan fastnat och jag vart tvungen att starta om.
Rensade datron och vips så var det problemet ur vägen.
Idag Kom Amina och dem tilll sverige eller jaa asså dem kom i förrgår fast vi träffades idag.
På fredag ska vi iväg och shoppa lite. och sen nåndag efter prämieren eller på den ska vi gå på Narnia 2.
Så, där har man lite planer inför sommaren hihi
imårrn ska jag tillbaka till Nike :S men jag ska bara gå där tre dar till sen så är det slut. Har pratat med mamma nu och hon ska va med mig hela dagen imårrn. efter Nike så ska jag träffa Linnea och vi ska in till stan och fika lite bara. Navida skulle också med men det verkar inte som om hon vill följa med, Hon ha rinte svarat på mitt sms iallafall :S

Men men nu ska jag tillbaka och se på Lyxfällan
Ha en trevlig kväll
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0