Shopping på Fredag<3 och lite Sushi på det!

Joo som jag då skrev i det förrförra inlägget så skulle jag och amina gått och shoppat lite på fredag.
Men det blir inte direkt av eftersom att det då är Midsommar. Ända skället till att gå shoppa då är om det är dåligt väder, som det vart i sverige dem närmaste 15åren :S
Men annars så får jag kolla med Amina om vi kan sticka iväg på Lördag istället.
Det jag är ute efter är...

1. En ny maskara (eftersom mamma tog sönder borsten på min igår)

2. En ny bikini

3. TheSims 2 Ikea prylpaketet


4. Lite smycken och övriga saker


En extra sak jag och Amina kommigt överäns om, är att vi ska testa att äta Sushi för första gången i våra liv hehe det kan låta hur töntigt som helst men vi har faktiskt aldrig ätit det. Vi tänkte dela på den minsta menyn som finns hehe och sen får vi se hur det går med den, eftersom att varken jag eller Amina är särskilt förtjusta i fisk hehe

ha en trevlig kväll
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0