Sjuk i sommar!

I Torsdags, efter Nike, så fick jag jordens feber attak.
Jag fick panik öve rhur jag skulle komma hem från nike, eftersom att jag säkert skulle svimma på t-banan.
varken pappa eller mamma svarade i telefon, och jag blev as orolig och gick och pratade med sjuksköterskan,
Vi tastade att ringa hem från hennes telefon och då svarade mamma.
Hon och alex skulle kommit och hälsat på efter vilan men dem kom aldrig, så det första mamma säger när jag ringde var, Alex ligger här och är skit dålig.
Jaha okej, jag har feber lixom.
Sen en halv timme senare kom pappa och hämtade mig, och jag blev allt sjukare och sjukare. Har nog alldrig vart så sjuk som jag var då, i hela mitt liv.
Jag hade lixom migränhuvudvärk, var förkyld inklusiv täppt i näsan och sky hög feber.
Jag och Alex har nu bara legat i sängen två dar, nu, och idag vart det då mycket bättre,
Ingen vidare nationdal dag iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0