Skolavslutning

Idag kl 10.00 började engelbrektsskolans avslutning.
Jag var där på plats i engelbrektskyrkan bara för att kolla på.
Det höll på i en timme, och vår rektor Sören höll tal, Vår klass och åttornas pop/rock profil sjöng och lite sånt.
Jag vet inte om jag ångrar det lite grann att jag gick på det.
Men efteråt vid 11.00 var jag tvungen att springa iväg till Nike hehe, så jag var framme där vid 11.30, så jag hann till lunchen iallafall..annars skulle det väll blivit två näringsdrycker eller nått :S och då är det fan inte värt att gå på deras skolavslutning.
Men men..det blev bra igen när jag kommit till Nike.
Känns som om jag kommit från värsta häcktiska stället efter att ha vart på skolavslutningen, allt blir så himla stressat när jag ser min klass stå där, och då tänker jag lixom att nästa år kommer jag också att stå där, och guud i augusti ska jag tillbakx dit och det vill jag verkligen inte :(
Borde egentligen byta skola, om det inte vpre för att det var en pop/rock profil och att jag bara gått där ett år, Man kan ju lixom inte byta skola hela tiden hehe
Men eftersom det gav så dåliga vibbar redan när jag började där, det var absolut ingen bra början haha så vill jag verkligen inte tillbaka.
men jag får se hur det blir i höst. Det kanske blir bättre. Eller så blir det bara sämra och då vet jag fan inte vad jag ska göra.
Men det ordnar sig väll sen.
Nu har dem andra sommarlov, men det gör absolut ingenting för jag går hellre på Nike som jag gör nu, än att ha gått i skolan och sen nu ha sommarlov. Eftersom att allt skulle vara 100% värre nu då.
så, så vart det med det, haha känns nästan som att hela dagen blev deppig bara för att jag gick på skolavslutningen. Fick lixom fram så mycket gamla minnen. Har inga bra minnen därifrån hehe är väll kanske därför.

Men nu ska jag iväg och kolla på tv
Ha en trevlig kväll
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0