Darin i filadelfia kyrkan

Det var den 22 juli 2007 altså 8 månader sen jag var på en darin konsert. Och sista gången jag såg honom i verkligheten. Sen har han ju vart i österrika, tyskland och massa andra länder. 


Darin sjunger för offren i Halabaja!!

Den tidigare "Idolen" Darin Zanyar avbryter sin skivinspelning i Tyskland i helgen. På söndag den 16 mars ska 21-åringen sjunga på en insamlingskonsert för de överlevande i Halabja.

Darin Zanyar är själv född i Halabja, en kurdisk stad i norra Irak som bombades med kemiska stridsmedel och senapsgas under dåvarande president Saddam Husseins regim. 5 000 människor uppskattas ha omkommit i attacken.

Insamlingskonserten håller till i Filadelfiakyrkan i Stockholm. (TT Spektra)



Sandra bokade biljetter igår, och vi fick platser på andra raden :) Men iallafall, sen får man ju inte glömma att det är en kyrka :)
Jag och sandra ska troligtvis (smsade henne nyss) träffas utanför st eriksgatans t-bana klockan 16.20, eftersom att kyrkan precis ligger runt hörnet där. men iallafall, angående texten så skulle jag bara vilja rätta lite saker haha XD'
jo asså Darin är 20 år, han fyller 21 den 2 juni. Darin är också född i stockholm.
Så nu vart det sagt!
ha det så bra / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0