Ett Avsnitt av " Dr Phil "


Idag vaknade jag klockan 6.00 och kunde inte somna om. Jag gick upp och kollade på tv, Vid 7.25 började "Dr Phil"
Avsnitten handlade om en fru och man som vart skillda i 8 månader och som inte sett varandra sen dess. Mannen var verkligen en riktig Gris.
Han hade misshandlat kvinnan, strypt henne, slagit henne, sagt att hon haft feta lår, slapp mage och småbröst. Plus att han hade vart otrogen över 50 gånger.
Ett rikigt Monsert enligt mig. Men det mest iriterande var att han inte erkände någonting, han kallade det för att "hålla ihenne" han sa saker som,
-när hon försöker slå mig, så håller jag i henne. Då menar han såklart slå henne osv. Och den stackars tjejen satt bredvid honom och skakade som bara den, tillslut gick Dr Phil där emellen och bytte plats med henne.

Då kom det någon expert som hjälpte folk som hade familje problem osv. och då kom dem fram till att det där äcktenskapet inte gick att rädda, på en gång, utan att det skulle ta några år, innan dem skulle kunna bli tillsammans på nytt.

Men iallafall, efter att ha sett två avsnitt av Dr Phil, så bestämde jag mig för att gå en promenad till kungens kurva, till Mediamarkt för att se ifall dem hade singeln till Charlotte Perrelis låt "Hero". Det är ungefär 3kg dit, och när jag kom fram så ser jag att dem inte har några singlar, så jag gick runt och kollade lite kor, på din sko och skopunkten, kollade n lite kläder på hm, och gud va snygga kläder dem har på hm i kungenskurva,. har aldrig tyckt särskillt mycket om kläderna på HM.

men dem kläderna var verkligen super duper snygga. Det jag är på jackt efter är en ny vårkappa, hälst en vit. Benita är en tjej som mamma brukar gå hos och fixa sina naglar hos. Och när jag en dag mötte henne i centrum så hade hon på sig en super snygg, vit kappa. varför frågade jag inte henne vart hon köpt den? jo för att jag  trodde att dem skulle vara lätta att få tag på, vilket dem abslout inte var. Jo vist är det inte så svårt att leta reda på en snygg kappa, men jag vill ha en JUST sån där desgin. Men jag ska kolla lite på internet och se ifall jag kan hitta någon snygg där.


Är det någon som vet någon bra och seriös shopping sajt som kan ha en snygg vårkappa? så skulle det vara jätte snällt om ni kunde skriva en komentar. (börjar bli lite desperat just nu, trots att den tråkiga vintern är tillbaka)

När jag gick förbi butiken "Harges" i centrum, så kollade jag snabbt in deras "guess by Marciano väskor" och Jag älskar den designern. deras väskor är verkligen underbara!! Jag har två guess väckor och en plånbok, dock så är mina väskor svarta och min blånbok beige av någon anledning,
så jag är också på jackt efter en snygg beige guess väska.
 men iallafall när jag gick in i butiken så ser jag att det kommit in nya väskor.
 Och dem var mer än underbara, det var dem snyggaste väskorna jag sett i hela mitt liv utan att överdriva. Jag MÅSTE ha en av dem väskorna innan dem tar slut.
Dem var 100 gånger snyggare än dem som dem säljer i butiken på birger jarlsgatan, Men jag kan inte köpa någon denna månad, efter som att jag redan handlat upp halva månadspengen.

men imorgon ska jag iväg till Sotiris kaffeterie och jobba lite, så nångång kanske jag kan köpa en till väska, jag får väll se. men annars kanske jag kan få en av pappa. har ju inte fått någon precent av honom än. eller ja OKej nu börjar jag bli lite väll, desperat XD

ha det bra // Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0