Let`s Dance

Igår gick lets dance Finalen äntligen igång, på tv4. Det stod mellan, Tina och Tobias, Tony och Annika.
Ända sedan Lina lampenius, åkt ut, så har det var självklart att jag hejat på Mat-Tina.
Men efter att ha sett paren framföra sina danser, igår, så blev jag bara mer och mer osäker på vilka som skulle kunna vinna.
Alla som jag pratat med har hejat på Mat-Tina, så det kändes som om hon redan vart allas favoriter. Men när jag sett båda parens danser, så vart jag så osäker på om Mat-Tina verkligen skulle vinna. Men allt jag kunde göra var ju att vänta och se.

Tiden gick och tillslut var det dags att avslöja, vilka som hade vunnit Lets Dance 2008. Jag satt som förstenad framför tv`n, och bara stirrade och stirrade.
och tillslut sa dem det.

Det var Tina och Tobias som vann Lets Dance 2008!!!!
Och där släppte den hemska nervositeten, och jag blev istället super lycklig. Vist det var ju inte jordens undergång direkt, men så jävla kul att just HON av alla kändisar vann.
Men det kan jag iallafall förstå, för hon är ju duktig, och allt hon hade gjort under lets dance, visat trosorna. gjort ett dödshopp ja ALLT. Mat-Tina förkänade verkligen att vinna Lets Dance 2008.
Här kommer lite bilder från lets dance tagna ifrån http://www.tv4.se/

Annikas bikiniklänning fick flera kommentarer. Men så här sa juryn om dansen. Mia: Jag tycker du har bjudit på en enorm show härute. Tony: Du rör din rumpa så pass bra, i like it! Foto:Linus Hallsenius
Tina och Tobias dansade bugg till Song 2 av Blur. Foto: Linus Hallsenius


Kramar // Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0