Äntligen funkar The sims!!!

Vår granne Franz kom och hjälpte oss med datorn idag...
och gissa vad??
Jo nu kan jag köra the sims 2 igen :D allt man behövde göra var att rensa hårdisken och woala så funkade det att köra hehe
men den e fortfarande grymt seg, så han sa att vi skulle knacka om om han skulle rensa hela datorn (kommer inte ihåg vad det heter) men när man verkligen rensar allt och instalerar om mikrosoft.
Men då innebär dte at allt the sims 2 raderas :(
Men jag får se hur dte blir med det, annars kan man ju kanske se om det blir fler problem med datorn så kan man ju rensa skiten sen.

Jag har väldigt stela fingrar just nu efter att ha vart ute och hämtat in Gustaf som smet när ösregnet kom så det e döröfr jag stavat lite konstigt det senaste inlägget hehe

Men ni får ha det så bra!!
Carro

Kommentarer
Postat av: Emira

Alltså, the Sims är ju så grymt kul. (:

(Har visserligen inte kört det på evigheter, men ändå.)

2008-05-20 @ 19:43:37
URL: http://emira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0