Är du synsk?

Tror du på folk som sägs vara synska eller som har någon form av förmåga till att se saker som ingen annan?

Jag kan säga att jag tror på det till en viss del, men jag har ju sett på Insider där rätt många "spågummor" lurar folk på rätt stora summor pengar.
Men iallafall så var det en tjej från tv-programet Insider som åkte runt till massa sånna där människor, som tar rätt dyrt betalt för att svara på folks frågor.
Hon sa att hon hade Canser och frågade hur det skulle gå med den. Hon hade förståss inte Canser, men ALLA sa - jo jag ser att det kommer gå bra med din canser och vissa sa att det kommer ta tid att bli frisk och lite sånt.
Hon gick runt till typ 20 stycken sånna där.
Så om man ser det så, så tror jag inte på det . Men jag tror nog att det finns folk som kan se någonting som inte "vanliga" kan.

Mamma har en kompis, som brukar hålla på spå i kort och sånt där, och en gång så skulle mamma och pappa åka på en resa, och deras dåvarande katt tara var Gravid, så mamma frågade Pia när dem satt och höll på med det där.
Kommer vi kunna åka på den där resan eller komma Tara föda då?
Pia sa att dem kunde åka eftersom att hon troligtvis inte kommer föda kattungarna då.

-Men Kicki.. för skojj skull ska vi kolla om du också är gravid, bara för skoj skull?
Ja och sen så höll hon på att kolla det.

-Men Kicki det här var konstigt jag får varken fram ett JA eller nej. ÄR du gravid?
-ehh nej det är jag inte.
Okej - men kan inte du gå kolla dig imorgon bara för att kolla lixom?
-okej vist, och så gjorde hon det. Och vad tror ni händer?

Jo där kom lilla jag hehe XD
Och Tara födde kattungar Valborgen 1994.

/ carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0