Bilderna från Grönan!

Nu har jag precis kommit hem, jag pappa, Lina och Isabell var och shoppade i stan.
När vi gick in i en klännings butik på sturegallerian som hette något med Elise, kommer inte ihåg vad det var men iallafall, så såg jag en super snygg vit klänning, men som också var super kort, men det såg lixom bra ut på något sett. Den hade massa volanger och var kritvit. En såndär utan armar om ni förstår vad jag menar XD
Och jag ska nu försöka övertala mamma att köpa den till mig. Pappa skulle köpa den till mig om jag gick upp i vikt,. Men om jag går upp till normal vikt så är jag inte såsäker på att jag kan ha den längre
Eftersom att det då kommer innebära att jag bara kommer bära värsta påskläderna, eftersom att man måste vänja sig vid sin nya kropp och massa sånt. Tror nog inte att jag kommer kunna ha på mig sånna där miniklänningar just då, Det lär nog ta lite tid. Och jag vill HA DEN NU!! den var bokstavligttalat UNDERBAR med stora bokstäver.

Men iallafall, går dagen vart väldigt lyckad, även fast jag då ångrar att jag och Alex inte åkte när dem öppnade utan var där vid 14.00tiden istället.
såhär vart dagen...

GRÖNALUND
vi träffade Lina och dem i t-centralen vid 13.00, dem åkte för att handla matsäck, eftersom att dem inte har någon bra mat på grönan enligt pappa. Fast jag kan faktiskt hålla med lite. Men iallafall dem tog hundra år på sig på Hemköp i Åhelns city, medans vi "barn" då fick vänta i bilen.
Sedan åkte vi till Strandvägen för att parkera bilen och ta båten därifrån strömmkajen.
image84
När vi kom fram till Grönan så var det exakt 100 nummer före oss, så vi bestämde att vi skulle köpa biljetter därinne och där var det knappt någon kö, så jag fattar inte varför folk stod i den där jävla kön. Men iallafall, vi började med att åka den nya attraktionen lyktan, som är ett 12 meters torn, som snurrar och har sig. Blev lite besviken på den faktiskt. Hade förväntat mig den lite högre och läskigare. Men men....
Jag och Savad varvade fritt fall 4 gånger och katapulten bara två.
Isabell vann en Homer Simpssons figur, en sån där skit stor som jag fick :D
Och vid 10.00 tiden åkte vi hem. När vi var framme vid Strandvägen och skulle in i bilen, kom det värsta Raggarna och skrek och ropade på oss som idioter från bilen. Haha det såg rätt kul ut faktiskt XD men här är lite mer bilder :)
image85
image86 i kön till Lyktan.
image87Lina
image88CanonGirl
image89 Haha han som sitter bredvid mig åt höger på detta foto, altså han som var längst, sa typ Helvete helvete hela tiden och började Be till gud när vi var på väg upp!
image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0