Björn Gustafsson på Facebook!

Fejk-Björn på Facebook

Det gäller att se skillnad på Björn och Björn.



Björn Gustafsson har drabbats av en bedragare. Över 2 000 personer har komikern som sin vän på Facebook. Men det är inte Björn Gustafsson som ligger bakom sidan.

Om bedragaren kommer att anmälas är ännu inte klart.

- Vi har inte hunnit prata om det. Det är så mycket kring Björn nu men det är mycket möjligt att vi väljer att gå vidare med det här, säger My Ströbaek, komikerns presskontakt på Blixten & Co.
www.aftonbladet.se

min komentar: Herrigud, det finns ju verkligen bedragar "överallt", vet inte rikigt vad jag ska skriva, kollade om björn fanns på Facebook i morse, men tänkte bara att det säkert är många i sverige som heter björn gustafsson, så jag fastnade inte  på någon bedragare, vilket ju va bra.
Men nu vet vi ju det iallafall!! det är INTE Björn Gustafsson :P
Kram¨
Carro


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, att folk orkar hålla på!jag tycker man har fullt upp med att vara sig själv :)hehe

2008-05-06 @ 13:48:40
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: Linnea

Ahh det skulle ju vara underbart om det var han på riktigt! ^^

2008-05-06 @ 14:43:48
URL: http://liinneabjurner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0