Fixa legg!



Igår, var jag, alex, Pekka och Mamma på posten.
Pekka glömde sin jacka på en silja line båt han vart på för inte så länge sen.
Han tappade allt. Legget, Passet, ja ALLT.
Och för att fixa ett nytt så måste man ju ha med sig en släckting, om man inte har ett Pass eller någonting.
Så mamma som då är hans syrra följde med.
Men ikke sa nikke. Man måste ha sin man/frus eller barn som är myndiga med sig för att fixa ett nytt legg isåfall.
men Pekka är ju varken gift eller har några barn.
Hur gör man då då? ska man leva utan legg och pass resten av livet då eller?

Kärringen i Kassan var as otrevlig, och Pekka blev bara mer Irriterad för varje sekund.
-Dem kan ju lägga ner den här kunstjänsten när dem inte kan hjälpa till med något jävla muppar sa han XD
Idiotisk regel enligt mig.
men iallafall så Pekka ringde upp Nordea, och tack och lov så behövde man bara ett släckting där.
Så allt ordnade sig tillslut.

Men snacka om att vi ändå var Iriterade när vi gick därifrån. Nu måste han vänta tills på Fredag med att fixa det, och när em redan skjutigt upp det så länge.
Asså att det ska vara så svårt. Jävla skit posten, en riktigt störd regel alstå. Undra om dem själva vet varför dem satt den.

Men men..det fixade ju sig sen med nordea och allt.
Så posten kan fan ta och lägga ner deras jävla kundsörvis THATS IS! XD

Okej nu lät jag lite arg igen men det är ju precis vad jag är.
Där har dem en kundsörvis, men sen så blir dem totalt hysteriska så fort man frågar dem frågor dem inte kan svara på. Och otrevlig var hon också som sagt.

- men vad ska jag göra nu då? Jag måste ju kunna få ett nytt legg?
- ja men det här rä dem regler vi har och blablabla
- ja men det måste ju gå att fixa kan du inte säga hur jag ska göra då?
- det här är (ja om och om igen)

jaaj nu ska jag inte tänka mer på det

Carro

Kommentarer
Postat av: nicole

ball bakgryund du har! Kramar

2008-05-01 @ 16:22:50
URL: http://nicoliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0