Förlåt Vasiliki!!!



Vasiliki smsade mig idag och kunde åka in till Kungsan, jag som trodde att hon bara ville ha en undanflyckt, Nä usch vad dåligt samvete jag fick, men jaf fick bara den kännslan igår kväll.
Men iallafall, jag, alex och Lina var påväg till stan just när hon smsade, och jag sa till henne att vi kunde mötas vid t-centralen om 30 min. Eftersom att det bara tar 10 minuter från Lina.

Vad jag inte viste var att vi tog taxi till Vinsta och hämtade Linas kompis, och tog sen bussen till Vällingby, och efter det T-banan till T-centralen och när vi stod på perroneg så var klockan 14.30 och vassa redan i Zinkenstam.
Hon ringde och det tar ju en timme tll stan från Vällingby och eftersom att Vassa var tvungen att åka vid 16.00 så bestämde vi att vi skulle träffas imårrn istället
Haha vet inte om hon vill det nu efter allt jag ställt till med.

Men Vassa om du läser det här, så har jag verkligen jätte dåligt samvete för att jag släpade ut dig till Zinkenstam och se tillbaka igen
FÖRLÅT!!!!!

kram gumman!!
och vi ses kanske snart haha
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0