Godmorgon alla Morgonmännsikor

Vaknade vid 7.30, nu när jag ändå får sova ut..
Men så är det alltid. Skulle det vara skola idag, så skulle jag vara hur trött som helst vid den här tiden.
Men men..Linnea kommer hit vid 16.00 tiden.
och innan dess så tänkte jag fixa varsinna sims gubbar +ett hus, så att vi slipper göra det när hon kommer, för vi kommer ju antagligen att spela the sims2.

Men jag tänkte att vi först kollar på Scary movie3 som altså är en parodi på TheRing och lite andra skräckisar.
Och att vi sedan kollar på TheRing och Thering2.
Fast det beror ju också på vad hon vill.

men nu ska jag nog starta TheSims2 så att jag blir klar någongång.
Kan lägga in en bild på huset sen. Även fast jag aldrig fattat hur man får husen man bygger i datorn.
Så då får det bli genom kameran haha. Vet inte om man kommer kunna se så bra, men det lär jag ju se.

Idag ska jag ha på mig min nya klänning jag köpte igår. Det är dåligt väder därute, så jag vet inte om det kommer passa så bra. men det skiter jag helt enkelt i :)

Ha en bra dag !!
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0