Godmorgon godmorgon!!

image83
OKej..såhär ser alltså jag ut på mårnarna XD Verkar som om jag har en dålig hårdag idag. Måste både noppa och borsta ögonbrynen. Dem ser förjävliga ut XD

Men nu ska jag iväg och börja måla en ny tavla. Vad ska ni göra denna lördag då?
Jag ska nog till Grönalund, fast bara med pappa och Lina och dem. Inte med några kompisar.
Känns rätt taskigt att ta med kompisar den här gången, eftersom att pappa nästan aldrig träffar mig och alex, så jag antar att han vill vara med oss idag, även fast det har en viss konsekvens. Nä men sist jag tog med mig kompisar nät vi åkte med pappa, så vart han inte ås glad :S
Så det gör jag nån annan dag.

Men iallafall, ska bli kul att testa dem nya attraktionerna, eller iallafall Lyktan.
Ha en underbar Lördag !
Kram!
Carro

image82
Alex i en lite Oseriös bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0