Godnatt!

Sitter bara och bloggar och kollar på American got a Talent på tv400 just nu.
Har precis ätit en skål med fruktsallad, vilket jag ångrar lite.
Är det bara jag som tyckt att det var kallt ute idag? fast det beror ju på vart man bor och så, fast jag bor i stockholm, och här skulle det vara 15-20 grader, men jag gick och frös skit mycket när jag var ute. Kan knappast ha vart 15-20 grader :S men men...
På onsdag ska jag och mamma till Nike hos stockholms centrum för ätstörningar, och just nu har jag massor av anledningar till att inte bli frisk + massa anledningar till at bli frisk. Vilket gör att jag kanske går två steg fram men sedan ett steg tillbaka och ja det håller på så.

Men iallafall, så var jag i kafeterian i solna idag, och mötte vagelis där, och jag måste bara skriva ner dte här eftersom att jag går och tänker på det hela tiden. Det kan uppfattas som överdrivet, men det är det här som kallas "ätstörningar åt det anorektiska hållet"
Vi satt och pratade och han undrade varför jag inte var i skolan

Jag- För att dem har Maraton.
Farbrors kusin- så då skolkar du? (ironisk)
Farbror vagge - men carro det är ju bra att röra på sig, du kan ju inte vara hemma bara för det?
Jag- (säger inget kollar bara på honom, han vet hur dte ligger till)
farbror- nej nu får du gå ut med hunden här, 5km!
Du måste motionera det är bra för kroppen blablabla

Tankarna kommer sakta med säkert fram , Han säger så för att du är fet, han tycker du borde göra dig av med ännu mer kcal jvla fetto, kolla på dig ingen tycker du är fin , alex sa häromdan att jag inte var smal, Irenas mamma kollade konstigt på mig när mamma berättade om Nike, och nu säger vagelis det här.
Jag kanske borde röra på mig mer? Eller kanske gå ner ytterligare 10kg, då förkänar jag att börja på nike. Just nu är jag ju inte smal, så varför inte ge min plats till någon som behöver mer.
Jag vet ju att jag brukar gå mycket och så, men när andra säger till en att man borde motionera mer, då ger det totalt motsatt effekt, och jag vet inte längre om jag vill börja på nike. Men vi får se när vi kommer dit på onsdag.

Minskar nog på mina mål imårrn så kanske det blir bättre.

Ha en trevlig kväll och Godnatt!!

Carro

Kommentarer
Postat av: Mone

Hoppas du hade en bra måndag och hoppas du får en fortsatt bra vecka! :]

2008-05-05 @ 21:33:47
URL: http://familjenknas.blogg.se
Postat av: DENISE DORNELL

Godnatt!

2008-05-05 @ 22:09:31
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: MAtilda

Svar: ååh de låter trevligt.. skolan idag.. massa plugg.. sj?

2008-05-06 @ 08:40:34
URL: http://matehilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0