Harry potter Fredag

Godmorgon allihopa. Och så vart det Lördag igen då, och ikväll smäller det i Euro vision song contest. Och jag hoppas verkligen på sverige.

men iallafall, igår kväll gick vi i sista minuten strax efter 22.00 och hyrde Harry Potter och Fenixorden eftersom att jag av någon anledning inte har köpt den än.
Jag håller på läsa den boken just nu men ligger bara på sidan 300 av 1001 hehe..
Så den kollade vi på hela kvällen samt halva morgonen nu innan frukosten

Idag skulle jag ju träffa Vasiliki men hon skulle kanske iväg till sina kusiner idag så hon viste inte om hon kunde. Massa undaflyckter igen som vanligt med mina kompisar.
Men men...jag förstår dem.Den ända som inte kommigt med massa undanflyckter Än iallafall är mina kompisar Linnea och Sandra :))

men nu ska jag iväg och komentera lite bloggar samt kolla in min favorit blogg http://www.simsnorden.blogg.se/ hehe


Ha en trevlig helg allihopa och glöm inte bort att kolla på ESC ikväll kl 21.00
kramar
Carro
Eurovision 2008 Live Semi 2, Sweden - Charlotte PerrelliEurovision 2008 Anni Lorak
Charlotte med konkurenten Anni Lorak som baklänges blir karolina hehe från Ukraina
vilken tycker ni vart bäst framträdande?

Kommentarer
Postat av: S

Charlotte såklart!!! Hon har sån utstrålning och det verkligen lyser om henne. =)
Hon kommer nog att komma långt ikväll. Eller vad tror du??

//S

2008-05-24 @ 10:49:06
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: Lisa

Heja Charlotte ikväll! :)

2008-05-24 @ 10:57:14
URL: http://yesitsfridayiminlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0