Harry Potter

Har just suttit och läst några sidor ur Harry Potter och Fenixorden.
Ligger på sidan 154 så det är bara runt 847 sidor kvar XD
Känns inte som om jag kommer någonstans. Men iallafall, så ska jag gå äta min Grekiska Sallad nu, och sedan se på filmen Harry Potter och Fenixorden.

Ringde Linnea för kanske 15 minuter sen, och imorgon kl 19.00 har dem deras vårkonsert i skolan.
Hon och Märtha ska tydligen vara punkare, så hon gick runt i stan och letade massa smink och asseccoarer.
Jag kanske åker och kollar på dem imårrn men är lite osäkert när jag inte vet om det finns några biljetter kvar.

Men men...
Ska fortsätta läsa Harry Potter efter filmen hehe var värsta Harry Potter fanet 2004, Och det känns som om jag är tillbaks där snart hehe.

Ha en trevlig kväll allihopa
Carro


Kommentarer
Postat av: Tomas

Tack du och detsamma!!

2008-05-07 @ 18:00:24
URL: http://tr3tton.blogg.se
Postat av: Martin

Är boken bra? Jag funderar på att ge den en chans ;)

www.metrobloggen.se/mh

2008-05-07 @ 19:11:12
Postat av: Jenny

Hej, jag har bara en fråga... går du i engelbrekt ? För asså jag är nästan säker på att jag satt brevid dej på tunnelbanan idag efter skolan, jag hade vita byxor, blont hår och svart stickad tröja :)

2008-05-07 @ 20:13:05
URL: http://jennyhelle.blogg.se
Postat av: Andreas

Snygga bilder

2008-08-12 @ 15:26:39
URL: http://danielradcliffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0