Hemma igen :P

Nu är jag äntligen hemma igen, Har vart en sjukt jobbig dag hittils.
Det började med att jag och mamma åkte till Nike altså som ligger på Stcokholms centrum för ÄS i Mariatorget.
Där pratade vi bara med två kvinnor och dem visade mig runt.
Det mobila Teamet altså mina förra kontaktpersoner kom aldrig på mötet, vet inte varför men dem dök lixom aldrig upp :(
Mamma blev förbannad, och sa att dem redan har gett upp mig. Men iallafall, så gick mötet rätt okej, vi bara pratade lite vanligt och när det kom till vikten, så började jag smågråta eftersom att jag tänkte på det min farbror sagt, det där med att han tycker att jag borde börja på fittnes och massa sånt. Och då började mamma gråta eftersom att hon blivit så känslig den senaste tiden.
Ja det var "väldigt" dramatiskt faktiskt hehe.

Men iallafall, sedan så åkte vi till Gamla stan och fikade lite. Mamma drack en Is-the och jag en varm oboy som var skit äcklig hehe, var tvungen att ha i lite socker, eftersom att den var super besk.

Sedan gick vi runt lite på stan, och tillslut till kungshallarna och åt lunch. Mycket folk som vanligt men det gick.

Sedan till det värsta. mitt utvecklingssamtal. Men det gick bättre än väntat. Daniel och alla andra lärare tycker inte att jag borde jobba så mycket under sommaren utan fokusera mer på att bli frisk. Vilket betyder att jag kommer ta igen allt i 8an, och att det ända jag nu ska göra är att läsa lite mer böcker på engelska och franska så att jag inte helt glömmer bort språken, som man nu gör när man inte pratar dem så offta.

Så det var det, det..
Ha en bra dag
Carro
image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0