Kafeterian i Solna!

Kom nästan precis tillbaka från Kafeterian i Solna Deja vu eller vad den heter hehe
Träffade Min farbror där och hans chef, som skulle äta lunch.
Jag är så fruktansvärt trött idag, och kände redan på morgonen att det här inte kommer bli en så bra dag hehe brukar känna på mig sånt.

Det kom precis in en elev med en lärare här i arbetsrummet och såg min fanta flaska ligga vid diskbänken och hon bara -  vadå varför får ni ha fanta? vi får ju aldrig det blablabla
Läraren ba- men vadå jag dricker ju aldrig läsk...

haha kommer ihåg i min förra skola så satt lärarna jämt och fikade med bullar och kakor på rasterna och en av mina lärare brukade jämtta in godis på lektionerna och när vi sa nått så sa hon bara
- vadå jag är lärare jag får äta sånt, det får inte ni (typ ironisk)

Men men..alla är ju olika hehe nu ska jag bara sitta här och vänta på att mamma slutar vid 15.00

ha en underbar dag nu alla!

Pussar
Carro


Kommentarer
Postat av: nathali

Tack för din kommentar hoppas du får en bra dag du med ;)

2008-05-06 @ 15:24:56
URL: http://www.thisisnotmylife.blogg.se
Postat av: André

tack så mycket, hoppas du kikar in igen för nya bilder kommer så småningom! =)

2008-05-06 @ 15:34:18
URL: http://hellogoodbye.blogg.se
Postat av: yegane

Tja, är du en tjej som är intresserad av kläder?
Jag har ett hett sommartips till dig!
Ta en titt på: www.ysn.se

Ha det bäst vännen.
Yegane

2008-05-06 @ 17:51:29
URL: http://yegane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0