KISS biljetter!!


Min morbror ringde för några dagar sedan och sa tt han fått tag på två Kiss biljetter.
Han, Alex och jag skulle gå på den, den 30 maj när dem är på stadion i stockholm.
Kommer inte ihåg när biljetterna släpptes men det var ett tag sen och dem släpptes kl 9.00 på morgonen så mamma såg till att hon var inne på ticnet då.
Alla som loggar in innan 9.00 blir automatiskt utloggade.
Stod det på sidan, så mamma var tungen att logga in prick 9.00 och hon gjorde det, men då vart det kö.

Efter 15min ......

"Tyvär biljetterna till detta event är tyvär slutsålda. "

Så så vart det med det..Men han hade fått tag på några av någon kompis. Men det var ju bara två biljetter så mamma sa Till Alex att han fick välja mellan en PS3 eller att gå på Konserten, och han valde då PS3.
Men nu undrar jag ifall inte jag ska gå på den med pekka, om han inte redan sålt biljetterna eller bestämt sig gå med någon annan.
Jag ska prata med mamma ikväll eftersom att hon vet mer om det än mig hehe.

Ha det bra!
/ Carro

Någon mer som ska gå på Kiss??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0