Klar för NIKE

Okej jag vet att jag inte vart så aktiv dem senaste dagarna.
Men NU ska jag börja va det igen. Anledningen är så enkel att jag helt enkelt vart för lat och inte haft tid.
Jag har bestämt att jag måste iväg och shoppa lite någon helg. Eftersom att det var ett tag sen, sist var väll typ vid valborg när jag köpte den rosa sommarklänningen.
Men jag måste ha en ny maskara eftersom att jag knappt kan använda min, och sen vill jag ha lite nya sommarkläder, känns så tråkigt i garderoben just nu.

Men iallafall, nu är jag iallafall klar för nike, och jag vaknade vid 2.00 i natt och mådde skit illa. Alla på nike har tydligen vart magsjuka eller mått illa, så skulle inte förvåna mig om något sånt är på väg nu.
Jag är nästan tröttare på dagarna nu än när jag är i skolan, men det kan ju vara den energin som går åt till varje måltid.
Då kan jag tänka mig hur det är i skolan, där jag måste sköta alla mål själv, plugga och ta ett väldigt stort ansvar själv, Det är nästan omöjligt att jag skulle klara av det just nu. Men till 8an så hoppas jag att att blivit bättre eftersom att jag börjar få betyg då och allt.

Men nu ska jag iväg och göra ingening
Tråkigt att det blivit så kallt igen :S

Ha en bra dag
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0