kulturhuset med Linnea!

Linnea kom som sagt och "hämtade" mig på SCÄ och så åkte vi till T-centralen och gick till Kulturhuset.
det var faktiskt väldigt kul, jag gjorde två par egna örhängen som jag kan lägga in en bild på sen. lite senare, och så.
Sedan gick vi till Gallerian och åt yoghurtglass med frusna Hallon, ni vet sånna som finns på 7 eleven.

Efter det så mådde jag så fruktansvärt illa efter glassen och vi åkte hemåt. jag mår fortfarande grymt illa och ska nu starta the sims2 och vänta på att kvalet i Eurovision song contest ska börja.

Mamma, Alex och pappa är och storhandlar i Kungenskurva så jag stte rhär hemma själv med katterna hehe

Ha en trevlig kväll allihopa!!

Kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0