Måndag morgon!!

Äntligen!! säger jag haha, det här är nått jag inte sagt nångång i hela mitt 14åriga liv XD
Men faktiskt så menar jag det..ÄNTLIGEN måndag!! Nu är det snart Nike dags och jag slipper vara hemma och ha dåligt samvete för att jag aldrig gör nått.
Idag kommer en ny tjej. Undra vad hon är för någon då.
på onsdag kommer en till ny tjej från avdelningen.
Så det kommer rätt många nya nu när så många slutar.
Själv har jag 10 veckor kvar hehe.
Men iallafall, när jag kommer hem ska jag nog försöka få tag på Linnea på nått sätt samt skriva till Sandra. Har inte hört av henne på skit länge nu. Men kan tänka mig att det är för att hon vart i Paris och så hehe.
Vasiliki hörde aldrig av sig igår, vilket jag verkligen förstår sen i lördags hehe, men jag får väll se när jag pratar med henne igen då, på msn kanske eller nått sånt.
Men nu ska jag iväg och fixa håret, ser förjävligt ut :P

Ha en bra dag
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0