NattiNatti!!

Har haft fullt upp hela dagen typ.
Sorry att jag inte bloggat nått, men här kommer ett litet inlägg iallafall hehe..
Idag har jag då bara vart på nike som vanligt fram tills 15.00
Och vad jag hade glömt bort va att jag skulle ta blodprov idag.
Det var jag, jaquline, Sara och Nathalie. När det var min tur så klarade jag det verkligen inte. Hehe hatar verkligen nålar och sånt :S
så medans jag satt där och skakade så kom Jaqulin in och höll mig i handen och pratade med mig. Det var vekrligen super snällt av henne :D

Men iallafall efter det så mötte jag Navida i Centrum, så vi gick runt och shoppade lite. Och som tur var så hittade jag faktiskt det jag sökte den här gången.
Det blev en ny maskara, en eyeliner, två sommarlinnen, ett par shorts och ett sött rosett Diadem.

Sen har jag vart med Navida typ hela dan, vi sprang typ runt bland min gamla skola, och träffade Mariama och en till tjej där.
Det var suuper länge sen, som jag träffade henne XD men men...
sen så färgade jag då håret guldblont hehe vilket inte syns så mycket tack och lov.
Vart skit rädd att det skulle bli orange XD menb det blev Exakt som jag ville ha det :D

Här kommer dagens bilder!
Godnatt allihopa!
Kramar
Carro
image137
image138
Färgning pågår hihi XD
image139
jag och Navii lekte top Model XD
image140
image142
(aldrig sett nån fulare bild)
image143image145image144image146
Usch va mycket bilder det vart på mig nu då..Men Navida vägrade vara med på bild hehe, men kan föra ett nytt försök imårrn igen :)

image147image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0