Perfect Day!

image151'

Okej, början på dagen vart ju inte rikigt så bra hehe, det var rätt långtråkigt när alex hade skola idag hehe.
Men efter det så gick jag ut med katterna lite och satt ute i solen :P
Vid 15.00 tiden träffade jag Navii..
Först gick vi till Stranden och solade och Doppade fötterna, har ju ingen bikini än, så det vart inget badande, än iallafall...
Sen så stack vi till Heron city och Drack Cola Light och gick tillbaka hem igen och åt pastasallad hehe.
Efter det så gick vi ut och hängde lite vid Ip`n där några 91or spelade fotboll, och det är bla där jag tog denna bild hehe. Och lyckades faktiskt få några rikigt bra Bilder på Navida. men har lovat att inte lägga ut dem på bloggen hehe

Eftersom att vi båda hade på oss korta shorts och klockan närmade sig 21.00 så gick vi  hem och bytte om till jeans, och stack ut igen ..eftersom att det började bli lite kallt.

Vi skulle ev till Festen som vart på ungdomsgården också, men  det vart inget eftersom att varken jag eller navii orkade,, och det höll bara på en timme :O haha och Mariama kom inte heller så vi sket idet ..

Så, så vart min dag haha för att vara ganska exakt.
Imårrn ska jag och Navii ev gå shoppa lite, eller kanske köper några linnen eftersom att jag är ute  efter lite fler sommar linnen :)
Godnatt!!!

Carro
image152
(gud va vit jag vart hehe, får se till att få lite färg nu :))
image153
image155
(jag och Navii hade tråkigt, så då passade vi å att ta lite bilder hehe , men får dick inte lägga in hennes bild )image156
Stranden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0