så vart Mors dag tillslut..

Jag och Alex gick och handlade som jag skrev i det förra inlägget.
Vi handlade allt vi skulle ha till Morsdag, eftersom att jag skulle baka en morsdagtårta samt laga ,middag.
Det tog ungefär 2 timmar att köpa det vi skulle eftersom att vi fick springa mellan massa affärer.
Efter det vid 14.20 tiden var jag hemma och medans mamma satt härute och solade så började jag med tårtan och middagen.
Det tog längre tid än jag trodde att göra en Parmakyckling med Salsa, men det gick tillslut och medans den vart i ugnen så passade jag på att göra tårtan.
Efter 1.5 timme vart allting klart, och då var det bara att duka upp. När dem hade ätit i sådär 10 min så tog alex fram precenterna och gav till mamma, och hon blev då såklart jätte glad hehe, och efteråt så vart det Dessert.
Iallafall för mamma hehe Alex orkade inte med nån så jag satt lite med mamma i köket.

Efter det så har jag spelat the sims 2 ända fram tills nu hehe, snart bara 10 månader kvar tills 3an komme ut.
Men nu ska jag tillbaka till tvn och se på sanningens ögonblick
/ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0