Singstar på PS3

Alex kom hem från centrum nyss.
Han hade en precent till mig, och gissa vad det va??
Jo en singstar till playstation 3..
Den är mycket bättre än singstar på ps2 eftersom att man kan köpa låtar och hamna på toplistor på singstargame.com

Jag har spelat singstar sen Svenska hits kom ut sommaren 05 och har nästan alla singstar utom pophits ovh party
och har vunnit en singstar tävling på EB games.
Så man kan väll kortfattat säga att jag AVGUDAR singstar XD
Inte lika mycket som jag gillar Thesims men ändå.
Men nu är det bara ett problem...Jo vi har ju ingen Playstation 3 XD okej det kan låta lite konstigt att då har singstar på den.
Men Mamma har lovat alex att hon ska köpa den om tre veckor, och nu måste hon ju vekrligen köpa den hehe eftersom att Alex redan köpt två spel till den.

Så om tre veckor kan jag börja köra.

BTW så kollade jag med Zeineb om vi skulle träffas idag, men hon kunde inte, hon skulle iväg.
Känns som om hon alltid kommer med massa bortförklaringar, så nu väntar jag tills hon ringer. Eftersom att det jämt är jag som ringer, och vill hon inte hålla kontakten så gör vi inte det.

Men men..nu ska jag iväg och måla lite med mina nya akrylfärger. Är INTE på bra humör idag, har vart sur hela dagen och blir sur för allting...

Ha det bra
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0