Tidig Lunch!

Sitter just nu i arbetsrummet, och dricker fanta free och bloggar lite.
Vid 11.00 tiden ska vi äta lunch, så därför åt jag aldrig nån mellis, kändes som om det blev lite onödigt mycket.
Jag hoppas verkligen för guds skull hehe att det är normal lunch idag. Fast eftersom att jag nu vet vilken lunch kvalitet dem har i den hr skolan så får jag försöka övertala mamma att bara äta lite lättfil med ev flingor utan socker.
jag vet att det kommer bli svårt, men vad ska hon säga sen när det är gröna korvar och sliskig potatismos?
men men...hehe m'rker att inläggen inte vart nått vidare idag. mest handlat om nuet ju.

men jag vet inte vad jag ska skriva om idag. sitter här och fryser som f*n ävem fast jag har kappan på mig.
Dem sa ju på nyheterna att det skulle bli 15-20 grader +sol. Det kanske blir det lite längre fram, men jag som bara har på mig ett par tunna leggings och en tunika. Väldigt smart av mig.

men nu ska jag läsa lite bloggar och sånt

kram
Carro


 det här är just nu min favvo fanta med smak av annanas och grape XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanta....åh favvo.

2008-05-05 @ 15:59:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0