Torsdags Morgon!

Godmorgon allihopa!
Har precis vaknat, och ska snart iväg och äta frukost.
Fick för mig att det var fredag idag när jag vaknade, vet inte varför det bara kändes så XD

Imorgon "Fredag" börjar jag på nike, och det känns faktiskt inte alls bra. Vi som har skolavslutning redan den 4 juni, nu kommer jag får gå där ända tills den sista juni :S
Men mamma tycker ändå att det är bäst så, eftersom att jag då förhoppninsvis blir frisk + att det inte är som en skola utan mer som "ett kollo"

Pappa vill att vi åker till grekland från i början av juli i 3-4 veckor, men det kan han glömma på en gång.
Då följer jag verkligen inte med. Så han menar att först ska jag vara på nike hela juni och sen i grekland av alla länder en hel måndad och sen börjar jag ev på nike igen 4 augusti eftersom att behandligen är 8-12 veckor, så då får man ju se då.
Aldrig i livet. Men jag tror nog inte att det blir så änså, Men men..nu ska jag iväg coh fixa frukost!

Ha en bra dag
Carro


Kommentarer
Postat av: Henke

ha en bra dag du me

2008-05-08 @ 08:09:06
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Jenny

okej, jag har ingen aning om vilkent tid jag va på tekninkska högskolan... Men jag kände igen dig iaf ^^

2008-05-08 @ 15:18:09
URL: http://jennyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0