Blir så jäkla sur på allting!

Sprang hem från skolan idag innan vi skulle ha Matte prov.
Hela dagen har vart ett jäkla helvete, och jag grät och grät och grät, trodde jag skulle dö bokstavligt talat.
Vid 14.00 tiden kom jag hem och fastnade framför datorn, som jag nu sittugt vid nu i tre timmar.
Har försökt tänka på lite annat och gjort ett powerpoint program till mamma som hjälp för henne att sluta röka.
kan kanske lägga upp den på bloggen sen när den är klar, det får jag se hehe

Hur som helst, så var jag och mamma på bup igår och Gloria har pratat med en läkare idag och jag måste få en tid så snart som möjligt nu för att få ut antideppresiva.
Känns så sjukt att behöva ta sånna tabletter med tanke på att jag aldrig vart i nått behov för sånna saker, har alltid vart en någurlunda normal unge, för att sedan gått och blivit jordens deppigaste.
Fast jag har iförsig aldrig mått såhär dåligt som jag gör idag heller, så jag hoppas att dem här tabletterna hjälper nu som sista utväg, annars vet jag inte vad jag gör.

Men jag läste på nätet att ätstörningar och depprisioner hör ihop och att man efter en ätstörning kan råka ut för depprisioner, och jag kan tänka mig att det är det jag gjort.
Inte för att jag är frisk än eller så, men jag är på väg att bli frisk och det är ta mig fan inte långt kvar nu :D


 årets skolfoto haha ska ta en klass bild sen också :D

Många kramar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0