Jul frågor


1. Vad tycker du om att tex IKEA ställer fram julpyntet redan i oktober?
Svar: Jag vet inte riktigt men reagerar på det varje år, tycker det känns lite konstigt jag menar dem kunde väll vänta till åtminstone November och efter Halloween.

2.
När brukar du köpa dina första julklappar?
Svar: förra året gjorde jag som alla andra julstressade människor och sprang runt dagen innan, men det är verkligen ingenting jag rekomenderar eftersom att allt man är ute efter redan är slut då. Så iår blir det iaf nån vecka tidigare..

3. Tror du att man kan förstöra julkänslan genom att börja med julstöket för tidigt?
Svar: nej absolut inte, varför skulle man göra det?

4.
När brukar du börja julpynta?
Svar: Vid första Advent, och där någonstans

5.
Brukar du julbaka?
Svar: Nej det brukar jag inte, föräns Förra året då, men då var jag ju mitt uppe i min sjukdom satt då vart det rejält mycket julbak till våra julgäster hehe :P




I Love The Christmas <3<3

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0